seyhannhri Merhabalar merhabalar bana da bakarmısınız. Arım sümeyya. Bir oğlum olduikincisini merak ediyorum.
uzumlukek HM75 yok ben daha hamile değilim canım merak ettiğim için yapar mısın dedim Rabbim isteyene versin benim bebişim daha çok küçük
seyhannhri HM75 Cok teşekkür ederim… Hamıle degılım ama dusunuyorum artık.. Kızımız olsun cok istiyorum ailede ki z yok. Ama evlat ayırmıyorum gelurse saglıkla hayırla gelsın.
Splash-Splash-Love ahmt Bence de iyi ki demişim yoksa hangi yöntemi deneseniz deneyin ya doğrudur ya yanlış. Zaten yüzde 50 ihtimal.
Splash-Splash-Love ahmt Öpücük atınca yumuşatmış mı bu oluyorsun? Haddini bil. Bilgim de fikrim de var böyle cahil cahil işlerle uğraşacak vaktim yok sizin var o yüzden devam edin. 😘