Neessee Bu zor dönemlerde çok yat kalklar yaptım ama uyku ortamından koparmadım. 2 saat beşikte dönüp dursada almadım (ağlaması hariç). Bunu bir eğitim olarak değil de uyuması gereken saatte kendini başka yerde bulup, sürekli onu talep etmesinden çekindiğim için yaptım. Bu sabrın ekmeğini çokça yiyorum :) 1 yaşında şuan. Önce kendinize kurallar koyarak başlarsanız o zaten size uyum sağlayacaktır. Hepsinin zor dönemleri var. Her şey önce bizde bitiyor.