Kızlar çok zor durumdayım. Bebeğim ilk 40 gün çok fazla ağladığı için sarsılmaya çok alıştı. Hep squat hareketi ile sakinleştirdik. Ancak bu durum gittikçe içinden çıkılmaz bir hal aldı. Ağlamaları sakinleşti artık kendi gazını kendi yapabiliyor. Ama uyku çok büyük bir sorun haline geldi. Kucağımda uyumasına tamamım. Kucağımda sallanarak uyumasına da tamamım. Evde yürüyerek uyutmaya da okey. Ancak bu çocuk bildiğiniz sarsılarak uyumaya alıştı. Kucağımda sabit bir şekilde durduğumda ağlıyor veya sakin sakin salladığımda da ağlıyor. Veya kucağımdayken uykusu gelmişse oturduğumda ağlıyor. Biz çok mu kötü alıştırdık veya alışkanlık kazanması için erken mi ? Ne yapacağım böyle bir akıl rica ediyorum. Var mı benim gibi olan