Zhraagk hayir hic zor degil sadece suya oturmaya usendim ben onada dogru duzgun oturmadim hic bir sikinti da yasamadim ameliyattan başka caresi yok 40iniz çikinca olun derim cekilmez o sekilde cunku. Ben ameliyattan sonra bacaklarim acilinca yataga hoplaya ziplaya oturdum igne yaparmış kadar bile aci yoktu inanin famar yolu actirmak daha cok acittu dedim esine