Kızlar lor hakkında sütü kestirilerek yapılanın sağlıklı olmadığını peynir değilde kestirilmiş süt olduğunu diyetisyenlere sorarak araştırdım ve bebekler için uygun olmadığını söylediler. Evde kendim yapmayı denedim orjinaliyle çok zor oldu 5 litre sütten avuç içi kadar anca cıkıyor diyetisyenin tarifine göre. Sizler bebeklerinize peyniri evde yaparak mı veriyosunuz veya güvenilir bi markanın peynirini mi alıyosunuz öyleyse de hangi marka peynir ?