Serra755 35 gün önce doğum yaptım istanbulkart başvurusu yapacaktım annekartı onlineden bu karta başvuramazsınz dıyor çıkartan varmı neden hata veriyor
BirgulK Serra755 ben online dan çıkardım beyaz masayı arayın net bilgi verirler belki ofislerden de çıkartılıyordur
zhrayca2001 Serra755 valla çok iyi bişey çıkarttım internetten başvuru yaptım kapıya kadar gledi kart ücretsiz bindim gittim hep baya iyi
Kuzucukumsu BirgulK ben de online başvuruda bulundım parasını da yatırdım ama fotoğrafını kabul etmiyor siz nasıl yaptınız
sarmaliklahana Serra755 online basvuru yaptım kargo ücreti ödedim 20 TL falan eve kadar geldi 🥳 3 ay önce
sarmaliklahana Asafecrin yüzünüzün oldugu herhangi bir Fotografı kabul ediyor diye biliyorum. 3 sene önceki Fotografımı yükledim desem 🤭 ama sadece yüzüm vardı önden cekılmiş bir fotograftı
Bulutbey Asafecrin Kullandığınız traayıcıyı değiştirin. Safarinden ya da Chrome ikisini de deneyin belki olur o zaman
senem9 Serra755 ikametiniz istanbulda olmayabilir. Eğer ikamet kesin istanbuldaysa doğum yaptığınız sisteme düşmemiştir.
BirgulK hifam18__ kargo seçeneği var yanlış hatırlamıyorsam ek 9tl daha yatırıp kartı evinize getirtebiliyorsunuz ben öyle yapmıştım mesela