BernaR rsv oldugunu bilmeden bi doktor antibiyotik verdi (augmentin), yanına iburamin zero, prospan. 5gün hepsini kullandık şişeler bitti kızım daha kötü oldu. Kendi doktorumuza gittik test yapıo rsv oldugunu görünce hava verdi. Nebülizatörle 3 hafta ilaç kullandık. 4.günden sonra kızımda rahatlama başlamıştı. 1 dakika öksürmeden geçmiyordu. Ciğer filmi de çekilmişti zaten kötüydü beonşiolit dedi doktor. Çok geçmiş olsun antibiyotik iyi gelir inşallah ama bizim çözümümüz hava makinesiyle oldu. Şimdi de az bir nezle olsa ya da biraz öksürse doktor hemen havaya başlatıyor çünkü bronşiolit hemen tekrar edermiş