evlat_kokusuu İyi akşamlar, mutlu yıllar kızlarrrr💕 13 aylık bebeğim için microfer damla kullanıyorduk ancak eczacı şurubunu vermiş nasıl kullanılması gerektiği hakkında bilgisi olan varsa paylaşırsa çok sevinirim. Kaç ml verilmesi gerekiyor?
Hebelehubelee evlat_kokusuu kilo başı bı damla ama sodyum benzonat var onda zararlı bı koruyucu ve de şeker bilginiz olsun
evlat_kokusuu Hebelehubelee teşekkür ederim uyarınız için peki içeriği temiz olanlardan bildiğiniz var mı acaba? bir de bu damla değil de şurup damlasını o şekilde kullanıyorduk fakat şurubunu ne kadar vereceğimi bilemiyorum
Hebelehubelee evlat_kokusuu bestironun temiz olduğunu öğrendim ben ona başladım ama şurup şeklini kullanmadık henüz bende bilemiyorum