Hayırlı akşamlar,aylar önce yazmıştım aol kayıt yenilemeyi ,şimdide mezuniyet sormak nasip oldu ,sonunda bitti lise 😀😇
Diploma nosu verildi diye sisteme giriş yapamıyorum anlaşılan bitmiş zorunlu derslerim,şimdi nereye başvuruyorum arkadaşlar diploma için bilgisi olan varmı ?
Üniversite sınav kayıtlarına yetişmem lazım bian önce diploma işini halledio :)