Defne0111 Kızlar bebeğim hasta grip oldu buhar makinası önerir misiniz memnun kaldığınız fiyatınıda yazarsanız sevinirim nerden aldığınızı
Tugce3493 Defne0111 e bebekten kanz 320 lira fiyat performns urunu 3 kademelı cok kolay su koyuyosun ve anında odanın nem oranı yukselıyo cok memnunum
cocomelon33 Defne0111 e bebek weewell 260 liraydı aldığımızda şuanki fiyatını bilmiyorum çok memnunuz
Yaso06 Defne0111 internette pahalı biraz daha marketten sinbo marka aldım 200tl gayet iş görüyor 1 ay oldu
KutayinAnnesiii Buhar makinesi derken bebeğe hava vermek için mi oda nemlendirmek için mi herkes farklı yazmış daha açık sorarsanız ona göre yardımcı olurlar
Balyanak_annesi Buhar makinasi odanin nem duzeyi icin mi ventolin vermek icin mi hangisini soruyorsunuz
[silindi] Defne0111 bebeğe hava vermek için olanların sdı nebulizatör ve en iyisi omron markadır, ardından nimo gelir.. ikisimide tavsiye ederim..
KutayinAnnesiii Defne0111 omron marka aldık biz 2 ay olmadı daha 220 TL ye ama dolar yükselince hersey uçtu şuan bilmiyorum fiyatı ne kadar
Asuyar Defne0111 İki ay olucak aldım eczaneden omron 350 TL. Ama şuan 400 olmuştur . Yılbaşından sonrada artabilir. Daha kullanmadım çok lazım oluyordu alayım dedim.