Gmze1998 Süt zararlimi bazı insanlar bana öyle dedi kızım 2 yaşında sabah 180 ml akşam 200 veriyorum doktor peynir yoğurt yemiyor süt ver o zaman dedi bir tanıdığım badem sütü ver daha sağlıklı dedi kafam karıştı ya siz ne düşünüyorsunuz