Elifumut1617 Kızlar 3 aylık iğne kullandım 3 hafta önce hala geçtim 2 gün oldu bırakalı yani 7 günlük aradan bahsediyorum daha regl olmadım neden ki doğumdan beri hiç olmadım şimdi olmam gerekmiş olur dimi tırstım çok rahatlatin beni aciiill
Reyhan55 Elifumut1617 dogumdan 7ay sonra oldum ilk adetim 3 oldum 4. Ay 9 günlük bir gecikme yaşadım ödüm koptu 3 test yaptım ultrasona girdim kan verdim bise cikmadi 😅😅😅😅