AmazonMom bi arkadaşın oğlu da öyle 16-17 aylık falandır. İnstahramdan penelopegurme adlı sayfadan bebek çorbaları almış. Çocuk beğenerek içiyormuş ve yapılışı kolaymış. Diyelim ki biyere gittiler. Çocuk asla yemiyo başka şey. Mama olarak da aptamilin falan sıvı mamaları var ya, 200 cc 25-30 lira. Her öğünde bundan içiyor yalnızca. Çocuk nasıl masraflı anlatamam. Instagramdaki o sayfaya bi göz at derim. Bakarsın işine yarar. Fiyatlar oldukça uygun