mehmel54 Gul-nur nedenini bilmiyorum ama 1 hafta oldu sezaryen ile doğum yapalı bende de var baş dönmesi
Guley Benimde baş dönmem çok oldu canım spinal oldum bende 4 buçuk ay oldu 3 aydan sonra azaldı şuan hiç yok çok şükür sonuçta kolay bi sey yaşamıyoruz yani doktorum normal dönmesi demişti