Merhaba arkadaşlar , 3 ay 3 günlük oğlum var, bugün 3 ay kontrolüne gittik. Dr ellerinden tutup kaldırmaya çalışırken kafası geri gidiyor, tam olarak dik tutamıyor. Kucağımda tutarkende kafasını göğsüme dayama ihtiyacı duyuyor. Nadiren dik tutmaya çalışıyor fakat dik tutması 3-5 sn kadar, sonra yine omzuma yatıyor. Dr bu ay tutmuş olması gerekiyordu dedi. 10 gün daha takip edelim gelişme olmazsa nöroloji bölümüne yönlendirecegim dedi. Sizin bebeklerinizde böyle Bir şey oldu mu ? Olduysa ne kadar sürede toparladı acaba ?