Selam anneler… Dün doğum yaptım ama oğlum ne yazık ki emmiyor. O kadar yorgun ve güçsüz duruyor ki memenin sadece ucunu alıp emer gibi yapıyor. Plastik uç takmak istemiyorum 4 yaşında bir oğlum daha var çok rezillik yaşadım onunla. Artık ebeler süt sağma makinası getirdi bugün, sağıp verdim ama böyle olsun istemiyorum. Var mı öneriniz, hep uyuyor emzirmek için uyandırmaya çalışıyorum nafile 😔