Bebeğimin doğduğundan beri sağ gözünde çapaklanma var sarı sarı akmaya başladı gözünün etrafı kızarık gibi doktora götürüyoruz ilaç vermiyorum göze masaj yapıcaksınız ilerlerse antibiyotikli damla veriririz dedi evde uygulayabileceğim bi yöntem varmı acaba fikir verirmisiniz