Anneler merhaba bebeğim 5 buçuk aylık 3 gündür ek gıdaya başladık doktorumuzun tavsiyesiyle. 3 gün yoğurt verdim bugün 4. gün balkabağı haşladım çatalla ezip zeytinyagi kattım ama bir türlü yediremedim sürekli öğürdü en sonunda da kustu. Tamam dedim önemli değil birdaha deneyim. Yine kustu. Anlamadım neden böyle oluyor napicam ben zaten iştahsız bir bebek yol gösterin bana