Elvn94 Kizlar iyi mi kotu mu aldm ama daha kullnmdm bebsim kabz iyice kabz olmasndan korkym kullnanlr memnn mu
Yusufyigit-1 Elvn94 bende kullanıyorum memnunum ama çok köpürüyor karıştırırken bu da bebeğime gaz yapıyor ama çıkarınca rahat ediyor ben daha önce mama değiştirdim ama beğenmedi oğlum aptamilin içinde şeker var maalesef
Avbrc Elvn94 aptamil kabızlık yapıyor. Aptamil comformil var sizin aldığınız değil yalnız, işte sanırım o kabız yapmıyormuş. Bize doktorumuz bebelac goldu tavsiye etmişti.