5 aylık hamileydim domuz gribi olduğumda. KBB doktoru ilacı içersen bebeğini ölü doğurursun bile dedi. İlacı içmezsen ve o mikrop kalbe gelirse zaten yoğun bakıma girersin orda seni de kaybedebiliriz dedi. Sorumluluğu kabul ediyorum diye imza alarak enflavir ilacına başlattı. İlacı her içtiğimde ağlaya ağlaya içtim. O an ki psikolojimi aklıma bile getirmek istemiyorum. Çok şükür ki bebeğim 19 aylık oldu bile.