Bugün öğleden beri bebeğinin tek.gozu sis ve kızarık gözünü açmakta ışıkta zorlanıyorsa. Birden oldu ve hızlıca arttı şişlik. Henüz 2 aylık ve sürekli yüzünü çıziyordu muhtemel gözünde tirnagi gelmiştir ama emin değilim sulaniyor gözyaşı akıyor tek.gozden. Bu durumda ne yapabilirim bebeklerde çay pansumanı olurmu veya anne sütüyle temizlenirmi