2 ay 22 günlük oğlum var hesapladım internette atak haftası diyor bu haftaya 4 gündür falan memeye gelince ağlıyor emerken konuşuyor kendi kendine geri çekiliyor bugün hep gezerek emzirdim biberon kullanmıyorum emzik kullanıyorum sadece meme reddi mi bu durum atak haftasından mı acaba gazını çıkarıyor kendi gaz promlemi bitti şükür çok üzülüyorum önceden kendi atlardı emmek için 😭😭