Kızlar 1 Ocak yani yarın doğum günüm şık bir masa hazırlamak istiyorum yılbaşı da olacağı için yemek yerine aparatif bir şeyler olsun istedim. Minik saçaklı poğaça, içli köfte, cepli poğaça, çam ağacı şeklinde milföyden pasta bide eşim yaş pasta alacak böyle bir menü uygun olur mu başka seçeneğiniz var mı 😌