Hanımlar bugün kısım tam 5 aylık.dogum kilosu 3500 gr. Sadece anne sütü ile besleniyor.
İlk Ay 1 kg, 2.ay 800 gr, 3. Ay 600 gr, 4 Ay 700 Gr, bu Ay 500 gr almis.
Bügun dr.a götürdüm.kilosu 6800 boyu 68 cm geldi. Kafasına kendi elimi bastırdı Kafasına resmen içine göçtü kızımın.bu d vitamini eksikliğinden olurmuş bolbol güneş görsün dedi.boyle bir şey yaşayan var mı?
Daha sonra ocean ballı portakallı multivitamin balikyagi verdi. Daha erken değil mi?
Birde tadimlara başla.corba yap içine tereyağı koy yarım çay bardağı içsin dedi.burda yoğurtla başla haşlama sebze vs.okumustum. çok tereddüte kaldım.
Siz ne düşünüyorsunuz. Merak ediyorum. Uzun olduama.