Serpil51 Bugüne kadar hep düdüklüde pişiririm hiç olmadı lapa falan 🙈😊😉dik bir şekilde dizerseniz yaprakları sonrasında da yağını salçasını artık sos size kalmış tercihinizi, üstünü biraz geçince koyun sosunu,düdüğü ötunce 10 dk tutun zaten pişme kokusunu alırsınız kapatın, bakin piştise tamamdır ,yok daha pişmediyyse biraz daha su koyun öyle pişirin 😘