Oofof Arkadaşlar 13 gün önce normal doğum yaptım kanamam hala devam ediyor fakat bugün tuvalette iki parça pıhtı geldi normal midir?
Asel2 Oofof normal canım bende de oldu hatta pıhtı değil bildiğin parça geldi korktum doktora söyledim normal dedi için temizleniyor dedi
Almi21 Oofof bende de öyle olmuştu korktuydum avuç içi kadar pıhtı geldiydi normalmiş içimiz temizleniyor
mavi_kelebek467 Oofof benim kanamam 40 gün boyunca devam etti hem de hiç azalmayarak. Sonrasında da adet oldum totalde 50 gün. 🤦🏻♀️