Ayaz0121 Bugün kontröle gittik bebeğim yarın 8 aylık olucak b12si çok aşırı yüksek çıktı ve bizi fakülteye metabolizma bölümüne yönlendirdi varmı başına böyle bişe gelen??
Nrnfth Ayaz0121 8.ayda kiziminda düsuktu igne kullandik toparladi 2yas kontrolunde 1000 cikti doktor onemsemedi sanirim diger degerlerinde sorun görmedi
Ayaz0121 Nrnfth yaş durumuna göre sanırım farklılık gösteriyo doktoe bizi hematoloji bölümüne sevk etti çok yüksek çıktığı için
gulseren61 Ayaz0121 gittiniz mi acaba bugun bizimde 1918 cıktı doktora gösteremedim öğlenden sonra dr yoktu😞