Anneler bebeğim emzirdikten sonra geğirince şimdiye kadar anne sütü alıyodu beyaz lor gibi kusma oluyordu. Dünden beri sma 1 mama veriyorum çok az yedi ama yine emzirdim kahverengi leke geldi beyaz kusmuk gibi değil resim ekledm korkulucak bişey mi mide kanaması felan diyo alerji mi bilenler yardımcı olur mu ![acill![](sr