Buseennar dilruba demirezer diye bi danışman var onun mayya tableti ve çayını kullanuyorum eğer ondan almak istemezseniz solgarin bira mayasi tabletini kullanabilirsiniz qma ikisinin icerigide ayni dilruba hanim fiyat olarak uygun ve cok fayda gördüm. ikizlerim var ve oğlum inanılmaz gazli sut ürünlerini tuketemiyprum yogurt ayran wut gaz yapıyor bilinen weyler var mercimek nohut fasulye onlarda çok gaz yapıyor gerisini deneyerek kendiniz göreceksiniz mesela oğluma aşırı gaz yapan yiyecek kızıma hicbisey yapmıyor ikizler bile bukadar farklıydın sizin bebeğiniz de eminim bambaşkadir. bu hafta hep pişik oldular 3-4 gundur kahvaltıda bazlamaya tereyağı sürüyorum cok fazla yedim büyük ihtimalle o dokundu diye düşünüyorum qma emin değilim tabi sizde bunun gibi deneyerek görün yoksa boşu boşuna besinlerden uzak durmayın. surekli emzirin dr söylemediği sürece nolur mama başlamayın. günlük 5-6 kere cis yapıyorsa dogdugu günün 15.gunundr dogdugu günün kilosuna ulasmissa aylik 500-1000 gr almissa doyuyor demektir. ekstra olarak tahin incir tahin helvası kabak tatlısı cennet meyvesi dereotu güzel sut yapıyor ama en önemlisi su içmek tabiki qksama dogru sutum az gibi hissettiğimde 1 lt su içiyorum gemen ikiz oldukları için gün içinde sürekli kaliteli yemek yapıp yeme şansım yok o yüzden öğlenleri bu tarz şeyler yiyorum. en kötü yiyecek bisey bulamazsam yulaf pişiriyorm icjne nane kokuyorum pilav gibi yiyorum yulafniyi sut yapar. birde günlük kimyon xayi ixiyorum yada yemeklerine kimyon kouyoyorum. gaz giderici olmazsa olmaz kimyon bence 🙈