Zeynep3000 bizim kizin sacları baya uzun ve kıvırcık allahtan biraz ince telli yinede açılmadığı zaman olursa çok az benim saç acıcı spreyden sıkmak zorunda kalıyorum ama açabilsem asla sıkmam ne kadar az kimyasal o kadar iyi şampuanı bile az kullanmaya çalışıyorum kış geldi diye 4 günde bir falan yıkıyorum e bebek markası temiz demişlerdi bir süredir ondan aliyorum baby me marka (instegramda birinde görmüştüm temiz içerikli saç spreyi ama 100 lira civariydi)