AsyaElaa Ek gıda sürecindeyiz. Bebek irmiğinin ayrı olduğunu öğrendim gerek bu uygulamada gerek takip ettiğim sayfalarda. Herkes özel bebek irmiği mi kullanıyor? Aradaki fark daha organik olması mı? Deneyimli annelerin yardımlarına talibim
Yakamoz__00 BuzluKahve muhallebi yaoiyirum ben i4mikli elmalı muzlu armutlu balkabakli. Bazıları corbaya da koyuyir
AsyaElaa BuzluKahve pürelerde kullanıldığını gördüm. 1 ay sonra geçiş yapacağım tadımlardayız henüz. Araştırdıkça hep Bi şeyler çıkıyor ☺️