Ağustosta doğum yaptım lohusalığımdan sonra regl olmaya başladım. Kasımın 1 inden 6 sına kadar Bi de yine kasımda 26 sından 30 una kadar regl oldum yani Kasımda 2kez olmuş oldum. Şimdi Aralık bitiyor regl olmadım bu ay. Eşim korunuyor ama gerçekten korkuyorum yinede kızım 4,5 aylık daha. Normalde her kadında öyle mi bilmiyorum ama regl öncesi kahverengi belirti akıntı gelir bende. Aralığın 10′unda kahverengi belirti gelmesine rağmen regl olmadım. Doğumdan sonra böyle bir durum yaşayan oldu mu?