ozge_yasin_budak ben 2 haftada rahatladim canim ilk baslarda kuru tutmam gerektigini bilmiyodum dikislerim cok gec düştü oyuzden kuru tut her lavabodan sonra kurut iyice erken düşsün dikislerin kapansın rahatla ben dustuklerinde cok rahatlamıstim bide cok oturman iyi degil zaten biraz otur biraz dolan hep oturarak gecirme zor ayaklanirsin ben hastanede ilk gun bile hic durmadim yerimde bebegimi kucagima alirken bilerek kalkarak aliyodum ki cabuk toparlanayim annemde 5. Gün gitti tek kalinca ayaklandim heemen