Deletedmom_73 Merhaba hanımlar bir şey sormak istiyorum uyku rutininiz var mı nasıl alistirdiniz uyku öncesi kitap okuma ve masaj yapıyor musunuz bunun yanı sıra başka neler önerirsiniz 😊
Balkizlarim Deletedmom_73 Doğduğundan beri her akşam 7 de yıkıyorum kitap okuyorum şuan 2 yaşında ve hâlen aynı şekilde uyguluyorum en gec gece uykusuna 9 da yatar 🌹 bu arada masajı 12 ay boyunca yaptım . 🌸 Ve 40 indan beri esmaul Hüsna ilahisi dinler ☺️
Balkizlarim Deletedmom_73 kısa aralıklarla oturtabilirsin evet canım yanlarına yastık koyarak 10 dk 15 dk vs vs gittikçe artirirsin dakikaları 💐😘☺️
Redpepper Deletedmom_73 hiç geç uyumadı bu zamana kadar maksimum 8 de yatar ama atak haftalarında sık uyanıyor yalnızca.
Deletedmom_73 Balkizlarim Ve ben galip geldim beni biraz yordu ama uyudu 8 buçuk gibi artık hep böyle yaparım umarım bozulmaz düzeni 🤭