Gürleştirmediğini duydum ben de. Hatta rengini de etkiliyormuş sanırım; mesela biraz açık renkse koyulaşıyormuş saçın tonu. Benim oğlumun saçı da bi acayip oldu; kimi yeri döküldü, kimi yerinden yeni saç çıkıyor, kimi yeri inanılmaz uzun... Gene de kazıtmayı düşünmedim.