Kusciviltisi Sezaryen ile doğum yaptım 2 ay olacak korse kullanmadım göbeğim eski haline döndü ama sarkma var… şimdiden sonra korse kullansam ise yarar mı veya ne önerirsiniz canlar
Guley Canım ben korse tayt aldım aşırı güzel bence kısalardan almıştım dogumum yaza denk geldiği için hem evde de giymesi çok iyi oluyo hem sıkılastiriyo günde en az 8 saat giyin gece yatarken çıkarın duzenlu kullanim sonuc iyi olur