merve5561 biz cocugum covidti biz de temasliydik acile gittik kirmizi bolume aldilar gitmeden saglik bakanligini aradik hastaneyi aradik oyle gittik. Serumla cabuk toparliyor yoksa yemeden icmeden kesiliyorlar dehidrasyon oluyor. Serum iyi gelecektir endiselenmeyin. 1 hafta serum verdiler toparladi, sizin ki daha buyuk 3 gun ust uste serumla beslenir iyice kendine gelir. Ozele de devlete de gidebiliyorsunuz ama arayin gitmeden