alchn ben eskiden kullanmıştım, kardeşiminki fakirdi ozamanlar, kaç kere tamire gitti tamir eden adam da artık markası fakir olup tamir olmayan blendir seti azdır demiş, 😄 benimki (Arzum) 3 yıl sıkıntısız çalıştı ama bi gün sıkıntılarını içine atmaya daha fazla dayanamadı sessizce pert olup gitti bidaha çalışmamak üzere😄