Semaugur Kızlar elımde mana sandalyesı war 700 tl almıstım ama bebegım hıc sewmedı oturmuyor elımde kaldı Almak ısteyen yazabılır mi acaba ? Fıyatı 🤷♀️ Size kalmıs😅 yesyenı hıc kullanılmamıs
Minikprensannesi Semaugur fotograf atabılır mısınız bide hangı şehırdesınız ücret ne düşünüyorsunuz ?
Semaugur Minikprensannesi fotografı nasıl atacagım bılmıyormkı soylersenız yapabılırım size zahmet😊😒 ıstanbul sultangazıde oturuyorm fiyatta siz ne kadar dusunuyosunuz ben bır fotografınıı atayım ona gore soylersınız herhahngı bı yerınde hıc bırsey yoktur smdi elımde kaldı sız ne kadar wermek ıstersenız soyleyın anlaşalm maksat parada degılım ınankı oyle elımden cıksın dıe satayım dedm
Minikprensannesi Semaugur izmirdeyim ben kargo ücreti çok oluyo istanbuldan buraya bı kere istanbuldan kanguru aldım çok fazla geldi siz ne düşünüyorsunuz benım o kadar fazla bütcem de yok zaten fiyat aralıgınız nedir
Minikprensannesi Semaugur biz uygun fıyatlı biley dusunuyorum siz son verebılecegınız fiyat nedir bizim fıyat vermemız çok uygun olmaz siz ne düşünüyorsunuz