bonjour_maman biz emin evimden değilde fuzul otoya yazıldık geçen gün 40 bin peşinatla 100 bin lik araç için her ay çekiliş oluyor biz ocakta ilk çekilişe katilicaz belirledikleri bir ay var o ay içinde çıkmazsa o ayın sonunda kesin olarak araba parasını alıyorsun taksitleri yuklesiyor biz 13 ay içinde çıkar diye bekliyoruz 24 ay toplam ödemesi var bakalım nasip ben o konularda sansliyimdir benim yuzerime yazıldık araçta benim üzerime olucak. Bide eğer taksiti o ay ödeyemez sen bildiriyosun 3 ay donduruyolar sonra yine aynı taksit devam ediyo ama o süreçte çekilişe katilamiyosun. Paranı geri almak istersen sadece dosya masrafı onlarda kalıyor geri kalanını aliyodum biz dosya parası 8 bin verdik Ocak ayında zam gelicekmis öyle dediler