Egeismom Tabi sakıncalı uzmanlar 3 yıl ekran maruziyetine kalmaması gerektiğini söylüyor TV, tablet, telefon vs. Kızım 5 aylık nerdeyse 3 aydır TV kapalı evde o uyurken belki açıyoruz oda çok nadir TV unuttuk desem yeridir telefondan çizgi film vs açmıyorum görüntülü arayanlara ekranı bile bebeğime tutmuyorum onlar görüyor sadece şuan çok küçükler ekrandan korumak daha kolay büyüdükçe belki bu durum zorlaşacak ilerleyen süreçte izleyecek ama ne kadar geç tanışırsa o kadar iyi diye düşünüyorum ♥️ bence çözüm olarak TV kapatın gittiğiniz yerlerde nazınız geçiyorsa rica edin kapatsınlar sizin için biz izletmiyoruz izleniyoruz diye rica edin