umayy34 bebeğim 2 aylık , bize de tam olarak teşhis konmadı açıkçası. İki doktor kolobom değil sadece şekil bozukluğu var gibi dedi , bir doktor ise kolobom var takip etmemiz gerekiyor dedi başka bi bölüme yönlendirdi . Bebek çok küçük olduğu iÇin netleştiremediklerini söylüyorlar . 2 ay sonra randevunuz var . Bakalım ne söyleyecekler.