Samyeli @Erdemsenaaya Erdemsenaayaz bizimde 16.21 ahmet efe adımız😍sezeryan mı normal doğum mu benim sezeryan oldu
Edssmm cerennaslann 2.ay aşısından sonra çok ağlamaya başladı bezini açıyorum ağlıyo üstünü çıkarıyorum ağlıyo kucağımdan indiriyorum ağlıyo da ağlıyo... duyan bişey yapıyorum sanacak uğunuyo resmen
mugelalmis 8 nisan benimde erkek bebis 😊💜iyi kilolar almissiniz bizde ilk bir ay 3500 de kaldik simdi 5200 olduk ancak
BusraElifOzhan 28 Nisan 2019 22:00’da geldi minik kızım ❤️ 37+0da 2.400’dü kilosu 🎀 Şuan üşüttüğümüz için çok öksürüyor o öksürdükçe ben ağlıyorum. Doktor hava verdi başka neler yapabilirim bilmiyorum.. 😔