tubabalcihasan Fryaselll normalde 25 nisan di oğlum tombik lesince ben normal doğum istediğim için 9 nisan da doğuma başlattı.oglulumun kalp atımları bozulunca sezeryan oldum
Ahsen-ece240419 Meryemmtemev benim kızım da 24 nisanda doğdu bizim gece uykumuz düzene girmedi hala sizin nasıl
Meryemmtemev Hdydmr aynısı benim kızımdada var kaçsa uyutursam uyutayım akşam 10 oldugunda gözleri acıyor 12 1 e kdr huysuzlanıyo inşallah atlatırız😒
tubabalcihasan Fryaselll evet öyle şükür 2 ay doldu bnm geçmişinde üzüntülü 3 gebelikten sonra 5.de bebeğime kucağıma aldım emmek istemiyor mama ile büyütüyorum şükür sağlıklı olsunda önmli değil sizinki nisanın kaçı kız mi erkek mi
Meryemmtemev Sum2632 benimkide 24 nisan kızım agulamaya başladı erken aguladı diyodurdum sizinkide başlamış abisi 3 aylıkken aguladı da 😀
tubabalcihasan Selenay benim ki kucağı sevmiyor biri kucağa aldımı ağlama ya başlıyor bakınmayi yatarak seviyor bnm minnak