Bende 33günlükken yaptırdım 4gün oluyor. Calpol kullandım agrısı oldu ilk günler 4saate bir verdim suan 8saate bir veriyorum. Dün 12saate bir veriyim dedim agrıdan durmadı 😔 yarından itibaren kesecem agrı kesici yi. Antibiyotige devam edicem. Doktor 3.günden sonra kovaya hafif tuzlu su yapıp belden asagısını sokmamı istedi sisligi daha cabuk inermiş ve cabuk iyileşirmiş. Bugün yapmayı düşünüyorum onu. Sünnet olurken cok agladı cünkü ayakları filan cok hareketli bastırdılar ondan korktu. Smdi altını değiştirirken cok zorlanıyoruz ayaklarını tutmamızı istemiyor.