Bsradskran Rizeli53 o açıdan haklısınız devlette anne veya baba alınıyor diye biliyordum kimsesi olmayacaksa yanında tabiki özelde yaptırmak daha iyi
Rizeli53 Bsradskran tabiki etrafı yabancılayacak korkacak maskeli önlüklü kişiler felan daha çok ağlayacak en azından ben veya babası yanında olursak daha iyi olur çocuğum için
Rizeli53 Eminos neymiş aramış mış sen iyi misin ya Konya ile tekirdağ bir mi olacak benim yakınımdaki 2 özelde de çocuk cerrahi var aman valla uğraşamam kendi bilgin sana yarasın
Rizeli53 Eminos ayrıca ablamda gitceğim hastanede oğlunu sünnet ettirdi çocuk cerrahine yani ben daha kesin emin konuşuyorum olduğuna dair
Eminos Rizeli53 ben size emin degilsiniz demedim konyada yasiyorum burda boyle dedim tmm haklisiniz siz sunnetiniz hayirli olsun