ikizlerinannesi2985 hayır prematüre doğanlara yapılmıyor sadece, gününde doğmuş olsa bile küveze alınıp oksijen verilen her bebeğe ne olur ne olmaz diye yapılması gerekiyor, ne kadar uzun süre oksijen desteği aldıysa o kadar gözleri için sıkıntı çünkü yaşadığım İçin biliyorum