qulcinil bnmde öyleydi prametüre dogdu mama destekli 30 cc veriodm 2. Ayında bıraktık mamayı anne sütü tek verdm bagırsagı rahatladı mama çocklarda dışkıda sertlik yapıyormş o yüzden kullanmamam gerekiyor sık emzir kilo alacaktır ve her hafta sglk ocagına tartmaya götür bir hafta dene eger yeterli gelmese mamasına bir çay kaşıgı zeytnyagı katarak içir yumuşatması için