Kavruk_leblebi Bebeğim 6 aylık 🌾 Emzirip bu akşam içeçek olan var mı 😅 benim canım şampanya bir duble rakı ya soğuk bir bira istiyor 🌿 (tartışmak isteyenler yazıp kendini yormasın)
expelliarmus Kavruk_leblebi çok özledim bi sıcak şarap içmeyi ama bebişim iki aylık memeye yapışığız. O yüzden bu yılbaşı çayla geçecek 😅
bebisimmm1 expelliarmus aynı durumlar bende de sarap hiç fena olmazdi yemekle😊 bebisler için az daha bekleyelim
Kavruk_leblebi Deletedmom_78 ahaha umrumda değil eski içiciyim ben 😅yarasın kuzum hepimizin sağlığına 🌺
Mavis34 Kavruk_leblebi herkesin kendi hayatı kendi evladı kendi keyfi. Benim bebeğin 2 aylık riske atamam etkisi olur diye bu sene çayla geçsin eşim de bebek var bende özenmemeliyim evde alkol kokmasın bebege diye içmeyecek. Iyi seneler
NinovaLemi Benim bebeğim de 2 aylik bu sene icemeyecegim yoksa evde Süryani şarabı var çok güzel 😂 belki seneye emmeler azalınca daha rahat olur benim için ☺
Merlinlin Kavruk_leblebi benimki 1 yaşına girmek üzere 2 bira içiyorum ben arada. Gece uyuduktan sonra 5-6 saat emmiyo zaten. Bu gece de aynen. 3 5 saat emzirmemek doğru olur tabi.
Jellybon_555 Merlinlin ya içtikten sonra nasıl yapıyorsunuz ben çok merak ediyorum öncesinde emzirip sütü sağıp öyle mi veriyorsunuz yoksa alkolün etkisi gidiyor mu sağıma gerek kalmadan 😁
honeyybee_ Kavruk_leblebi bende 1 bardak bira icecegim 1 bardaktan birsey olmaz heralde 40 yilda bir 😀
Srnsrnsrn Kavruk_leblebi bir kadeh şarap içmeyi planlıyorum 🤷🏼♀️ Ama sütü sağmama gerek yok değil mi emin olamadım