Kızım 27 aylık ve memeyi bırakıyoruz. İnternetlerde şurda burda sürekli gece uykusundan bahsediliyor ama öğlen uykusu hiç konuşulmuyor. Gece uyuyor akşamda bir şekilde uyuyor ama öğlen bir türlü uyuyamıyorum. Şuan 3. Günümüz düzelecek mi ne olcak nasıl olacak yaşayanlar nasıl atlattı nasıl uyutmaya başardı bi yardım etsin. Asla sallanarak uyumuyor. Yanıma yatırıyorum masal anlatıyorum yok. Çıldırcam 😩